NAJEM SELITVENEGA SERVISA


Pri selitvi vam lahko pomagajo selitveni servisi. Kako izbrati pravega? Kako si zagotoviti najem selitvenega servisa, ki bo najbolj zadovoljil naše potrebe? Odgovore poiščite v nadaljevanju.

Predno se odločimo za najem selitvenega servisa moramo ugotoviti, kaj vse pričakujemo, da bodo storili za nas. Potrebujemo najem selitvenega servisa zaradi selitve poslovnih prostorov ali selitve stanovanj in hiš? Bomo najem selitvenega servisa opravili, ker potrebujemo prevoz za težje ali občutljive stvari, ki potrebujejo ustrezno zaščito in embalažo ali razlog tiči še kje drugje?

Ko imamo odgovore na zgornja vprašanja, lahko izbor selitvenih servisov skrčimo. Da bi opravili popolni najem selitvenega servisa, lahko pred tem pogledamo tudi cene, ki jih ponujajo ustrezni servisi. Lahko pošljemo povpraševanja in si pridobimo še večji vpogled, ne samo v ceno, temveč tudi v odzivnost podjetja, način komuniciranja ter odnose, ki jih tkejo s potencialnimi strankami.

Prav tako lahko, ko se odločamo za najem selitvenega servisa pregledamo reference in mnenja strank, ki so se že odločile za storitve določenega podjetja. Ker po navadi ne zaupamo komentarjem, ki jih podjetja navajajo na lastnih straneh, lahko povprašamo znance, prijatelje, sorodnike, ki so se morda že srečali s tem podjetjem. Tako smo seznam verjetno že dobro skrčili. V zadnjem koraku se lahko odločimo za najem selitvenega servisa, ki je najbližje našemu trenutnemu prebivališču.

 Pošljite povpraševanje ali pa nas pokličite na 051 399 334!




KAKO NAČRTUJEMO SELITEV?


Predstavljamo vam strateški načrt, ki vam olajša selitev:

> 8 tednov pred selitvijo
Začnite iskati selitveni servis, ki bo v največji meri zadovoljil vaše potrebe, ki se pojavijo ob selitvi.

> 6 tednov pred selitvijo
Spoznajte ekipo in se pogovorite o stroških ter postopku pakiranja, tovorjenja in dostavljanja vaših stvari.
Začnite shranjevati stvari, ki jih boste vzeli s seboj. Odvrzite ali prodajte stvari, ki jih servis ne bo odpeljal na drugo lokacijo.

> 4 tedni pred selitvijo
Če poskrbijo tudi za pakiranje, se dogovorite, da bo to opravljeno vsaj dva dneva pred dejanskim premikom.
Če boste pakirali sami, počasi začnite. Popravite pohištvo, ki ga boste vzeli s seboj, če le ta potrebuje popravilo.

> 2 tedna pred selitvijo
Poskrbite za selitev zdravstvenih kartotek na pravo lokacijo, še predno ekipa servisa premakne ostale stvari.
Poskrbite, da vse sorodnike, prijatelje pravočasno obvestite o novem naslovu.
Izbrani servis povprašajte kako je s transportom živali in rastlin. Poskrbite, da boste poplačali vse račune in dolgove, ki se vežejo na stari naslov.

> 7 dni -1 dan pred selitvijo
Dogovorite se za varstvo otrok na dan, ko se bo ekipa lotila selitve. Odjavite se oziroma preusmerite naročnino za časopis, internet in podobne stvari. Poskrbite, da boste imel dovolj goriva in denarja za pot. Poslovite se od sosedov ter se pripravite za pot do novega doma.





4 KORAKI, DA BODO SELITVENI SERVISI NAŠE STVARI USPEŠNO PRIPELJALI NA PRAVI CILJ


Ko zapuščamo staro lokacijo, je zadnji korak, da vozniku podamo navodila kako naše stvari pripeljati na končni cilj.

Interakcija je v stresnih dogodkih, kot je selitev, lahko težavna in priporočljivo je, da se na ''dan premika'' ustrezno pripravimo. Selitveni servisi smo oblikovali 4 korake, ki poskrbijo, da bodo storitve bolj učinkovito in udobno opravljene ter boste vi bolj zadovoljni:

1. Spoznajte se s selitveno ekipo: Vzemite si čas, da spoznate ekipo, ki bo selila vaše stvari. Vedno naj bo prisotna vsaj ena odrasla oseba, da bo lahko odgovorila na morebitna vprašanja, ki jih imamo ob načrtovanju vaše selitve.

2. Poskrbite za osnovne potrebe: Da bo naša ekipa lahko našla cilj, bomo najverjetneje sledili vam. Poskrbite, da na pot vzamete stvari kot so voda, osvežilni robčki, nekaj hrane, da se ne boste po nepotrebnem ustavljali. Dogovorite pa se za postanke, kjer se boste lahko tudi vi spočili, pretegnili noge ter skočili na wc.

3. Poskrbite, da se otroci ne bodo dolgočasili: Najboljše, če je le mogoče, je da otroke pustite pri prijateljih, sorodnikih in jih pridete iskat, ko bomo mi že opravili svojo nalogo.

4. Podajte povratno informacijo o storitvi: Če smo opravili svojo nalogo dobro, nam to sporočite. Komentirajte kaj vam je bilo pri našem delu všeč in kaj bi lahko spremenili. Vsi namigi so dobrodošli, kajti le tako bomo lahko selitveni servisi izboljšali svojo storitev za ostale stranke, morda, nekoč v prihodnosti, ponovno tudi za vas.


 

VPRAŠAJTE NAS


Preden se odločite za selitveni servis, vam priporočamo, da poskušate stopiti v kontakt z njimi.  Naj vam na tem mestu predstavimo nekaj vprašanj, ki jih lahko zastavite. Če bi jih zastavili nam, bi brez težav odgovoril nanje in vas skušali zadovoljiti v vseh pogledih.

1. V čem se servis Alemat loči od drugih?

Od začetka delovanja skrbimo, da se podjetje stalno razvija in zvišuje nivo kvalitete storitev. Glavna dejavnost našega podjetja so selitve, vzporedno pa prevozi tovora in oseb ter skladiščenje.

Specializirani smo za selitve težjih bremen (klavirji, pianini, stroji, blagajne) ter umetniških del. Strankam naš selitveni servis nudi tudi strokovno svetovanje.

2. Ali vaš delujete samo v Sloveniji ali selite tudi v tujino?

Delujemo tudi v tujini. S svojimi izkušnjami pri mednarodnih selitvah poskrbimo za celotno organizacijo in izvedbo same selitve od vaše trenutne lokacije do vašega novega doma v tujini. Partnerje imamo v 83 državah po svetu, kar zagotavlja najvišjo stopnjo profesionalnosti in zanesljivosti.

3. Ali poskrbite tudi za odvoz odpadkov na deponijo?

Pri selitvah se pogosto zgodi, da določenih kosov opreme oziroma pohištva na novi lokaciji ne potrebujete več. Naš ekipa vam  nudi tako demontažo, sortiranje ter odvoz na najbližjo deponijo oziroma najbližji zbirni reciklažni center.

ZAKAJ IZBRATI RAVNO ALEMAT LJUBLJANA?

Selitveni servis AleMat, d.o.o., je bil ustanovljen leta 2001. Od začetka se stalno razvijamo in zvišujemo nivo kvalitete naših storitev. Glavna dejavnost našega podjetja so selitve, vzporedno pa prevozi tovora in oseb ter skladiščenje.

Specializirani smo za selitve težjih bremen (klavirji, pianini, stroji, blagajne) ter umetniških del. Strankam nudimo strokovno svetovanje in profesionalne storitve, ne samo v mestih kot je Ljubljana temveč tudi drugod po Sloveniji in svetu. Delamo po standardih združenja evropskih selitvenih podjetij FEDEMAC in v združenja mednarodnih selitvenih podjetij FIDI GlobalAlliance.

Če bi morali izpostaviti  naše prednosti bi našteli:
  • kvalitetne storitve
  • strokovne storitve
  • profesionalni odnosi
  • hitra in varna storitev

Ker pa vemo, da drži pregovor, da dober glas seže tudi v deveto vas, vam predstavljamo še nekaj podjetiij, ki jim je podjetje AleMat Ljubljana pomagal na selitveni poti, tudi v deseto vas, če je bilo potrebno:
Veleposlaništvo Republike Finske, ZRC SAZU, Galerija Božidarja Jakca, Narodna galerija, Inšpektorat RS za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, AGRFT, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Ekonomska fakulteta, Japonsko veleposlaništvo, Medicinska fakulteta, Glasbena šola Koper, UniversityEdinburgh, Renault in še mnogi drugi...